Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Αγγελική Νικολούλη: Φως στο τούνελ της ψυχής του θηλυκού Σέρλοκ Χολμς!!! Τα πάθη, οι αδυναμίες και ο χωρισμός μετά από 22 χρόνια γάμου!!!


«Μις Μαρπλ της Ελλάδας», «θηλυκός Σέρλοκ Χολμς», «γυναίκα-λαγωνικό», «Ελληνίδα Άγκαθα Κρίστι»... Και όμως, η ίδια γυναίκα που κατάφερε να εξιχνιάσει υπόθεση αγνοούμενης επί 58 χρόνια μέσα σε δέκα λεπτά, κατακτώντας έτσι επάξια μια θέση στο Βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες -ρεκόρ που επαναλήφθηκε αφού μέσα από 75 εκπομπές από το 1995-1997 είχε βρει 85 αγνοούμενους- είναι η ίδια που φωτογραφήθηκε ως μαγισσούλα με σέξι κορμάκι αλλά και ως Λάρα Κροφτ, ενώ μπήκε στη θάλασσα για τις ανάγκες φωτογράφισης με έξωμη τουαλέτα... 
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!!! Αγγελική Νικολούλη: Φως στο τούνελ της ψυχής του θηλυκού Σέρλοκ Χολμς!!! Τα πάθη, οι αδυναμίες και ο χωρισμός μετά από 22 χρόνια γάμου!!!
Θηλυκό 100%, επαγγελματίας, συγκεντρωτική αλλά και «πεισματάρα όσο δεν πάει», η Αγγελική Νικολούλη, μεταξύ άλλων, έχει δηλώσει πως θέλει ν' αφήσει την τελευταία της πνοή κάνοντας έρωτα, προκαλώντας το μένος πουριτανών, ηθικολόγων, σοβαροφανών! Σκοτούρα της μεγάλη...
Τη γνώρισα το '91, στις 7.30 το πρωί. Πρωτοετής τότε στο τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Παντείου Πανεπιστημίου, είχα ακούσει για μια δυναμική ρεπόρτερ της τηλεόρασης, που δεν αφήνει καμία εξαφάνιση ανεξιχνίαστη! Μέχρι το 2011 μέσα από την 3ωρη εκπομπή της «Φως στο Τούνελ» μαζί με την ομάδα της είχαν εξιχνιάσει 1.185 υποθέσεις. Είχε ήδη εμφανιστεί σε ξεχωριστό σκετσάκι σε σόου της Ρούλας Κορομηλά και στη συνέχεια τραγούδησε Ρένα Βλαχοπούλου στο «Πάρτι της ζωής σου», εκπλήσσοντας ευχάριστα τους τηλεθεατές που την απόλαυσαν σ' έναν αλλιώτικο και πολύ fun ρόλο! Εκείνο το πρωινό που «εισέβαλε» στην ουσία στο σπίτι μου (με τηλεοπτικό συνεργείο, εννοείται) για να καταγράψει μαρτυρίες γειτόνων του θύματος, ασχολούνταν με την υπόθεση της δολοφονίας, όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων, του αστυνομικού Νικολάου Τσιμπούρα, ο οποίος είχε φύγει από σφαίρα συναδέλφου του στην Παιανία. Το πόρισμα ήταν «δολοφονία εν υπηρεσία». Από τότε, η Αγγελική έκανε πάρα πολλά....
Η γκουρού της έρευνας
Μεταμορφώθηκε στην «γκουρού της έρευνας» βάζοντας τα γυαλιά σε χιλιάδες συναδέλφους της ανά τον κόσμο, με εκπομπές με ακριβώς το ίδιο αντικείμενο. Εκτός από τα Γκίνες έχει κληθεί να «διδάξει» την τεχνογνωσία της στον τομέα της έρευνας σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Η ιαπωνική κρατική τηλεόραση έκανε αφιέρωμα στην εκπομπή της, ενώ μέλη της ταξίδεψαν στην Αθήνα για να μάθουν τα «μυστικά» του τρόπου διεξαγωγής των ερευνών της. Επίσης, η ρωσική τηλεόραση την κάλεσε να τους διαφωτίσει με σκοπό να ξανασμίξουν δύο αδέλφια που είχαν χάσει τα ίχνη ο ένας του άλλου. Από την εκπομπή «Chi l'ha Visto» του «Rai 3», ήρθαν στην Αθήνα ρεπόρτερ για να δουν με τα μάτια τους την έρευνα και την παρουσίασή της στην τηλεόραση, πράγμα που μιμήθηκαν και Ολλανδοί δημοσιογράφοι από τις εκπομπές «Spoorloos» και «Vermist».
Παρά το δυναμισμό και την ανεξάντλητη ενέργειά της, κάποια στιγμή ζητάει να χαλαρώσει. Λογικό, δεν είναι ρομπότ που το κουρδίζεις και ανά πάσα στιγμή είναι «ετοιμοπόλεμο». «Μπορώ να κατεβάσω τα ρολά για τρία ολόκληρα 24ωρα, να είμαι συνέχεια σπίτι. Με ενδιαφέρουν τα βιβλία μου, τα σκυλιά μου και τα ταξίδια, που τα λατρεύω.» Τα βιβλία αποτελούν από τους μεγαλύτερους έρωτές της: τον περασμένο Ιούλιο υπέγραψε το βιβλίο της «Ονειρεύτηκα το δολοφόνο σου», με θέμα την εξαφάνιση μιας όμορφης κοπέλας σε μικρή επαρχιακή πόλη. Αστυνομία και ντόπιοι λένε ότι χάθηκε στο δρόμο του εύκολου χρήματος. Μια δημοσιογράφος-ερευνήτρια αναχωρεί αμέσως για το «ταξίδι» της αναζήτησης.
Με οδηγό τη διαίσθηση, ξεκινά από ένα παράξενο όνειρο για να φτάσει αργότερα σε μια απίστευτη αποκάλυψη. Μπαίνει σ' ένα παρασκήνιο με υπόπτους, όπου ο ένας οδηγεί στον άλλο και όλοι μαζί συμμετέχουν σε μια τρελή ιστορία με γρίφους και αινίγματα. Μια αλλόκοτη σχέση τη δένει με το δράστη. Ίντριγκες, έρωτες και πάθη, σε φρενήρεις κινηματογραφικούς ρυθμούς, με την αγωνία να μην εγκαταλείπει ποτέ τον αναγνώστη. «Ένα σενάριο από εκείνα που μόνο η ζωή ξέρει να γράφει», όπως έχει πει.
Πάθη, φιλίες και καλή ζωή
Παθιασμένη ως το κόκαλο, αγαπάει το κόκκινο, τα νυχτολούλουδα, τα αηδόνια... Διαβάζει Λουντέμη και Καζαντζάκη, ακούει Χατζιδάκι και Θεοδωράκη, λατρεύει τον Ελ Γκρέκο και τον Οδυσσέα Ελύτη. Τo αγαπημένο της ταξίδι είναι «στην... ουτοπία». Εκτιμά «τη ντομπροσύνη» και αυτοχαρακτηρίζεται άνθρωπος «έξω καρδιά, μπριόζα, με χιούμορ και αυθόρμητη». Δεν θυμάται το πιο σημαντικό απ' όσα έχει κάνει, «άρα έχω κάνει πολλά», θα πει με μικρή δόση αυτοσαρκασμού αλλά και περηφάνιας.
Θεωρεί έσχατη δυστυχία τη μιζέρια και τη μεμψιμοιρία, ενώ πιστεύει ότι το πιο πολύτιμο πράγμα των γυναικών είναι το μυαλό τους και των αρσενικών «ο ανδρισμός τους».
Ο αγαπημένος της ήρωας κόμικς είναι ο Σεραφίνο, πιστεύει ακράδαντα ότι πραγματικοί ήρωες είναι οι αυτοδημιούργητοι και μισεί να μπαίνει σε καλούπια. Αγαπά την καλή ζωή και δεν θα πει όχι σε μεζεκλίκια συνοδεία κρασιού. Όμως, προσέχει πολύ το σώμα της: δυο τρεις φορές την εβδομάδα γυμνάζεται στην Κηφισιά.
Φίλες της από την εποχή που εργαζόταν στην «Απογευματινή» και στον «Ελεύθερο Τύπο» είναι οι Σοφία Βούλτεψη, Δώρα Γιαννακάκη και μέχρι τώρα οι Χαριτίνη Καρόλου, Πόπη Χατζηδημητρίου, Αλεξάνδρα Καπελετζή καθώς και η Αννίτα Πάνια. Ντόμπρα, έχει ομολογήσει ότι «μποτοξάκι έχω κάνει, πλαστική ωστόσο όχι».
Ατάκες που άφησαν εποχή
Τον Ιούνιο του 2009 προϋπάντησε το καλοκαίρι κάνοντας την πιο σέξι φωτογράφιση της: φορώντας κορμάκι, σμόκιν, κρατώντας ημίψηλο και βγάζοντας απ' το καπέλο έναν λαγό μεταμορφώθηκε σε μαγισσούλα. Απάντησε δε στο Νitro για το πώς θα ήθελε να περάσει το τελευταίο 24ωρο της στη Γη. «Επειδή είμαι γυναίκα-ηφαίστειο, θα έκανα τρέλες μέχρι τελικής εκρήξεως της δική μου πύρινης λάβας». Εν προκειμένω αποκάλυπτε ότι επαγγελματικά το πιο τρελό που έχει κάνει «ως νεαρή ρεπόρτερ ήταν το ότι περίμενα σε οίκους ανοχής για να δω πώς σκέφτονται πελάτες και ιερόδουλες».  Στη συνέχεια όμως μεταμορφώθηκε σε Λάρα Κροφτ, εντυπωσιάζοντας - τα κομψότατα πόδια και το μπρίο της αποτελούν το δυνατό της σημείο.
Για τελευταίο γεύμα θα διάλεγε φρέσκα όστρακα με λευκό παγωμένο κρασί, για να φύγει με... κεφάλι! Η μεταφυσική απορία της είναι: «Σε ποια αδελφή ψυχή θα μπω έτσι και ξαναγυρίσω στη Γη».
Θεωρεί ότι στον Παράδεισο προβάλλονται «Οι Άγγελοι του Τσάρλι». Θαυμάζει τις αυτόφωτες γυναίκες που στηρίζονται στα πόδια τους. Τι τις συμβουλεύει; «Ποτέ μη στηριχτείτε στο όργανο κάποιου άντρα, γιατί όσο είναι σηκωμένο θα σας κρατάει κι εσάς ψηλά. Όταν όμως πέσει, θα σας παρασύρει μαζί του», έλεγε τον Μάρτιο του 2004 στο «Down Town», ατάκα που σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως. Άλλη μία ατάκα-βόμβα που σχολιάστηκε; «Η γυναίκα που δεν αισθάνεται σέξι πρέπει να επισκεφτεί σεξολόγο ή ψυχίατρο. Οι γυναίκες γεννηθήκαμε για να είμαστε σέξι και θηλυκά. Στενοχωριέμαι όταν βλέπω γυναίκες που τον εαυτό τους ή τα δίνουν όλα στην καριέρα, με αποτέλεσμα να φεύγουν τα χρόνια και να χάνουν πολύτιμα πράγματα... Κάποια στιγμή θέλω να ερωτευτώ. Δεν είμαι ψόφια».
Από την Πάτρα στο... τούνελ
«Δεν επέτρεψα ποτέ στην AGB να κατευθύνει την εκπομπή μου και να μετατρέψει μια εντυπωσιακή έρευνα σε φτηνό σόου», είναι το μόττο της όσον αφορά στην καρμική σχέση της με την τηλεόραση. Η πρώτη σχέση της με τη δημοσιογραφία ήρθε με τη δημοσίευση δικών της ποιημάτων σε τοπικό έντυπο του Πύργου, απ' όπου κατάγεται. Η μητέρα της ήταν χωρισμένη με τρία παιδιά. Η κοινωνία ήταν πολύ σκληρή τότε απέναντι σε μονογονεϊκές οικογένειες. Έδινε αγώνα ζωής, όπως έχει πει, «γιατί δεν υπήρχαν πόροι». Όμως, «υπήρχε η αγάπη μεταξύ μας και το παιχνίδι».
Ξεκίνησε από την εφημερίδα «Γνώμη» της Πάτρας, κάνοντας στην αρχή τα πάντα: πολιτικό, δημοτικό, αστυνομικό ρεπορτάζ.
Στη συνέχεια πήγε στην «Πελοπόννησο» και μετά την επέλεξαν ως ταλέντο οι Γιάννης Βούλτεψης και Χρήστος Πασαλάρης στην «Απογευματινή». Ένα χρόνο αργότερα αποχωρούν και δημιουργούν τον «Ελεύθερο Τύπο». Ήταν η πρώτη Ελληνίδα που ανέλαβε υπεύθυνη ρεπορτάζ σε εφημερίδα. Αργότερα έφυγε, γιατί παντρεύτηκε κι απέκτησε τον γιο της Kωνσταντίνο.
Δεν άφησε για πολύ πίσω την καριέρα της: Πήγε στο «Έθνος της Κυριακής» και είχε συνεργασίες με τις «Εικόνες» και τα «Επίκαιρα». Εκείνη την εποχή ο Κώστας Χαρδαβέλλας «αναζητούσε δημοσιογράφους για τηλεοπτική εκπομπή και οικονομικοί λόγοι με ανάγκασαν να βρω τη δεύτερη δουλειά», έχει δηλώσει. Στο MEGA, εμφανίστηκε ως το δεξί χέρι του Κώστα Χαρδαβέλλα στο «Χωρίς Μοντάζ». Ακολουθεί το «Ρεπορτάζ στην Ομίχλη» όπου ήταν συμπαρουσιάστρια του Χαρδαβέλλα. «Προέκυψαν επιπλέον υποχρεώσεις και παραιτήθηκα», έλεγε περίπου εννιά χρόνια πριν. Τότε μάλιστα δήλωνε πως ήθελε να ασχοληθεί με τη συγγραφή «μυθιστορημάτων που θα στηρίζονται σε αληθινά γεγονότα και θα είναι εμπειρίες ζωής από εκπομπές».
Το 1995, «έσκασε» από τη συχνότητα του ΣΚΑΪ με τη δική της live εκπομπή «Φως στο Τούνελ», το 2001 μετακόμισε στο ALTER για να αποχωρήσει πριν τρεις σεζόν. Το 2012 επιστρέφει στον ALPHA και σημειώνει τεράστια ποσοστά τηλεθέασης (μέχρι και 70%).

Η βοήθεια του Σακελλάριου
Ο αείμνηστος Αλέκος Σακελλάριος τη βοήθησε να μεταφέρει και πιπεράτες ιστορίες -είχαν να κάνουν με τις ιστορίες που της μετέφεραν από την Άμεσο Δράση, με την οποία πάντα είχε άριστες σχέσεις- το 1990 σε ένα χιουμοριστικό βιβλίο με τίτλο «Τα πιπεράτα του 100». Όμως, η ποίηση παραμένει το πλέον λατρεμένο χόμπι της. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ένα από τα αγαπημένα ποιήματά της:
«Έστω και αν δεν ξέρω πού να φτάσω,
πώς να φτάσω, τι να διαλέξω, ψηλαφώ....
Φωνές υπόκωφες, ειρωνικές, με κερματίζουν...
Έστω και αν δεν ξέρω πού να φτάσω,
πώς να φτάσω, τι να διαλέξω, ψηλαφώ....
Φωνές υπόκωφες, ειρωνικές, με κερματίζουν....
Μου πνίγουν την επιθυμία μου να είμαι ακέραιη......
Κύκλος, κόσμος σκληρός...
Αίμα χυμένο στους δρόμους,
κι εγώ προχωρώ για να φτάσω σ' αυτούς.
Με αναμμένο κερί αντιδρώ ψάχνοντας ένα χώρο αγνό
να ξαπλώσω την ψυχή μου»...
Τριάντα δύο χρόνια στο χώρο σχεδόν, δεν έχει πει ποτέ ότι θέλει να φύγει. «Έκανα και εκκλησιαστικό ρεπορτάζ, ελεύθερο, πέρασα και από υπεύθυνες θέσεις σε εφημερίδες. Δεν έχω φοβηθεί. Ο πρώην σύζυγός μου ήξερε να λαμβάνει τα μέτρα του γιατί είναι άνθρωπος του χώρου.»
Ο χωρισμός
Το αγοράκι της, ο μονάκριβός της Κωνσταντίνος, έκανε 20 ώρες για να γεννηθεί. Το ότι ήρθε στη ζωή υγιής είναι η μέγιστη χαρά που έχει βιώσει. «Ήταν η πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής μου», έχει πει πάρα πολλές φορές... Το όνομά του το έδωσε ο νονός του, ο αείμνηστος πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής. Ήταν ένα κοσμικό γεγονός που πήρε μεγάλη δημοσιότητα και φυσικά τράβηξε όλα τα φλας. Κάθε φορά που μιλάει για τον Κωνσταντίνο της το στόμα της στάζει μέλι! Εκείνος, ολοκλήρωσε τις σπουδές του στη σκηνοθεσία κινηματογράφου στην Αγγλία και στην Αμερική - όπου και παραμένει. Το γεγονός ότι χώρισε έπειτα από 22 χρόνια γάμου, όπως αποκάλυψε τον Φεβρουάριο του 2010 στο Down Town έσκασε σαν βόμβα. «Μου κόστισε. Πέρασα δύσκολα, έζησα μια απίστευτη προσωπική ταλαιπωρία το καλοκαίρι που την κρατάω για μένα.»
«Με τον άνδρα μου», λέει, «είχαμε μια πολύ καλή πορεία, περνούσαμε όμορφα, σεβόμουν την προσωπικότητά του κι εκείνος τη δική μου. Ήταν ένας ιδιαίτερος άνδρας, περάσαμε ωραία χρόνια μαζί, κάναμε ένα υπέροχο παιδί. Για να φτάσουμε στο διαζύγιο σίγουρα κάτι μας έσπρωξε εκεί, ήταν μη αναστρέψιμο. Για κάποιο χρονικό διάστημα, το κρατούσα για τον εαυτό μου. Αυτό το διάστημα είδα ποιους ανθρώπους πρέπει να κρατήσω στη ζωή μου και ποιους όχι. Για να πάρω την απόφαση του διαζυγίου είχα προηγουμένως κουβεντιάσει πολύ με το γιο μου.»
Συμπέρασμα; «Ένα διαζύγιο πονάει. Ξαφνικά βρέθηκα μόνη μου, αλλά δεν το έδειξα, δεν το κοινοποίησα. Χωρίσαμε πριν από ένα χρόνο, τώρα είμαι καλά.» Δεν είναι γκρινιάρα όμως. «Και η μοναξιά μπορεί να είναι παραγωγική, δημιουργική.»
Από τις δυσκολότερες στιγμές της ζωής της ήταν όταν έφυγε ο «10χρονος γιος του αδελφού μου και τη δεύτερη φορά ο 22χρονος μονάκριβος γιος της αδελφής μου. Και στις δύο περιπτώσεις επρόκειτο για τραγωδία και ένιωσα την ανάγκη να στηρίξω τους δικούς μου ανθρώπους. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι έκανα εκπομπή και μετά, ξενυχτισμένη και άυπνη, έφευγα για τη Θεσσαλονίκη για να πάω στο νεκροτομείο...», έχει δηλώσει στο «Πρώτο Θέμα».
Ο δρόμος για το Χόλιγουντ
«Μπήκα σε φυλακές, σε κρυψώνες φονιάδων. Έπαιζα κορώνα γράμματα καθημερινά με τον κίνδυνο. Ίσως αυτό να με βοήθησε και δεν νιώθω φόβο», έλεγε παλιότερα. Εξακολουθεί να μη φοβάται κανέναν. Για εκείνη η δημοσιογραφία είναι λειτούργημα και το έχει αποδείξει με τις υπεράριθμες αποκαλύψεις της. Μεγάλες επιτυχίες της ήταν καταρχάς η αποκάλυψη της δράσης του Κυριάκου Παπαχρόνη και η συνέντευξη που της έδωσε μετά τη σύλληψή του στα κρατητήρια της Ασφάλειας. Φυσικά, η συμβολή της στον εντοπισμό και στη σύλληψη του «δράκου» των νοτίων και βορείων προαστίων Σπύρου Μπέσκου. Στο τοπ 3,η εξιχνίασης της υπόθεσης των υποκλοπών με θύματα πολιτικούς και κραταιούς παράγοντες της χώρας που επιτελούνταν στην ΕΥΠ και η κατάθεσή της στην επιτροπή της Βουλής των Ελλήνων. Ήταν επόμενο οι υποθέσεις αυτές να ξεπεράσουν τα στενά σύνορα της Ελλάδας... «Στοχοποιήθηκε» από γκάνγκστερ και τρομοκράτες... Και τώρα έχει στο στόχαστρό της πολλές επικίνδυνες αποκαλύψεις και, όπως χαρακτηριστικά τονίζουν στη «News» δικοί της άνθρωποι: «Η ζωή της εξακολουθεί να διατρέχει κίνδυνο γιατί ό,τι βάλει στο μυαλό της θα το κάνει πράξη. Δεν θα ησυχάσει εάν δεν αποκαλύψει οποιαδήποτε υπόθεση, είτε αφορά έγκλημα είτε εξαφάνιση και είτε αυτή εμπλέκεται με κατασκοπεία και τρομοκρατία».
Τον περασμένο Ιανουάριο βρέθηκε στο Λος Άντζελες και μίλησε στο μεγαλύτερο site της ομογένειας διεθνώς, το Greek Reporter. Δήλωσε ευθέως πως αυτό που την «τρελαίνει» είναι το κενό που προκύπτει από το λιμνάζον κράτος και «η αδιαφορία των αρμοδίων να κάνουν τη δουλειά τους. Είναι απογοητευτικό να βλέπουμε ότι οι Ελληνικές Αρχές δεν κάνουν τη δουλειά τους σωστά. Υπάρχουν άνθρωποι που υποφέρουν περιμένοντας μια απάντηση. Μητέρες, σύζυγοι, παιδιά ζουν με την αγωνία κάθε μέρα...» Τελειομανής, όπως αποκάλυψε τότε, επιδίωξή της είναι να δραματοποιήσει τις πιο δύσκολες υποθέσεις που είχε και να τις προβάλλει ως ταινίες και ντοκιμαντέρ. «Ψάχνω σκηνοθέτες, εταιρείες παραγωγής, κάνω την έρευνα μου. Όμως, ένα τέτοιο εγχείρημα απαιτεί και χρόνο και προσπάθεια.. Πρέπει να βρω τους σωστούς ανθρώπους».
Της ΝΤΟΝΑΤΕΛΛΑΣ ΑΔΑΜΟΥ
Πηγή: athensmagazine.gr
Categories: